ЗДО №4, ”Дзвіночок”, Летичів
Летичівський район, Хмельницька область

Група дітей раннього віку "Казка" вітає вас!

  З  ВАШИМИ ДІТЬМИ ПРАЦЮЮТЬ:

вихователька

БУРАВЕЦЬ  ЛЕСЯ  ІВАНІВНА

                                       

вихователь

ФАСЕНКО  ТЕТЯНА  ВОЛОДИМИРІВНА

помічник вихователя

КОЛОДІЙ  АНТОНІНА  АНАТОЛІЇВНА

Вік дітей - ранній вік (2-3 роки)

Наше кредо:  спочатку любити, потім навчати.  

Наш девіз:   Малята ми маленькі,
                             Дуже дружні й веселенькі.
                             Ми багато хочем знати,
                             Щоб розумними зростати.


Пріоритетні завдання:

  • Сприяти соціалізації дітей та адаптації до умов дошкільного закладу, формувати доброзичливі стосунки в групі між дітьми, виховувати культуру поведінки.
  • Збагачувати чуттєвий досвід дітей, розширювати знання про речі навколо.
  • Спонукати до спільних ігор з вихователем та іншими дітьми, розвивати уміння самостійно займати себе грою, добирати іграшки для гри.
  • Збагачувати досвід дітей різними сенсорними враженнями; формувати уявлення про колір, форму, величину, початкові просторові уявлення.
  • Формувати уявлення про властивості зображувальних засобів.

РЕЖИМ  ДНЯ 

1.

Прийом дітей, огляд, ігри

8.00 – 8.55

2.

Ранкова гімнастика

8.55 – 9.00

3.

Підготовка до сніданку, сніданок

9.00 – 9.35

4.

Підготовка до організованої діяльності

9.35 – 9.50

5.

Організована діяльність

9.50 – 10.20

6.

Прогулянка

10.20 – 11.45

7.

Підготовка до обіду, гігієнічні водні процедури

11.45 – 12.00

8.

Обід, підготовка до денного сну

12.00 – 12.50

9.

Сон

12.50 – 15.00

10.

Поступовий підйом, гімнастика після сну

15.00 – 15.30

11.

Підвечірок

15.30 – 16.00

12.

Ігри, спілкування, індивідуальна діяльність

16.00 – 17.00

Вікові особливості дітей третього року життя

Ранній вік (від 1-го до 3-х років) є одним із ключових у житті дитини. За цей час дитина оволодіває прямою ходьбою, предметна діяльність стає провідною у психічному розвитку, а мовлення — засобом спілкування, зароджуються ігрова та зображувальна діяльність, розвиваються різні форми спілкування з дорослими та однолітками, інтенсивно формуються новоутворення у пізнавальній та особистісній сфері малюка.

Ранній вік і його значення у подальшому розвитку дитини

Досягнутий до кінця немовлячого віку рівень фізичного і психічного розвитку уможливлює перехід дитини на новий віковий етап — раннє дитинство. У подальшому їй не вдасться вже стільки досягнути та набути у своєму психічному розвитку, як за ці роки. Дитина не лише оволодіває прямим ходінням, а і впевнено, спритно рухається. Вона не тільки засвоїла мовлення, але і застосовує складну гру особових займенників. Вона вже вміє любити і боятися, виявляти свою особистість, демонструвати, на що здатна.

 

Соціальна ситуація розвитку у ранньому дитинстві

Особливістю соціальної ситуації розвитку в ранньому дитинстві є спільна діяльність дитини з дорослим на правах співпраці. Розкривається вона у стосунках «дитина — предмет — дорослий». Зміст спільної діяльності полягає у засвоєнні малюком спеціально вироблених способів використання предметів. Наприкінці немовлячого віку він виокремив предмети як щось постійне, наділене стійкими властивостями. Тепер він прагне навчитися діяти з ними.

Дитина в цьому віці, за словами Л. Виготського, перебуває у світі речей і предметів, у своєрідному їх «силовому полі». Кожен предмет спонукає дитину доторкнутися до нього, взяти в руки або, навпаки, не торкатися його. Сходи ваблять дитину, щоб ходити по них; двері — щоб їх зачиняти і відчиняти; дзвіночок — щоб дзвонити; коробочка — щоб закрити і відкрити; кругла кулька — щоб котити. Кожна річ заряджена для дитини в цій ситуації афективною силою, яка притягує або відштовхує, і, відповідно, спонукає (спрямовує) її до діяльності.

1-3-річний малюк, захоплений предметом, не може від нього відволіктися. Заглиблений у предметну дію, вів не бачить, що за предметом завжди фігурує дорослий, який створює предмети певного призначення, володіє способами їх використання. Малюк не може самостійно пізнати функції предметів, оскільки їхні фізичні властивості прямо не вказують, як їх потрібно використовувати. Тільки дорослий може підказати способи використання предметів. У цьому полягають суперечності соціальної ситуації розвитку в ранньому дитинстві.

Дитина виконує індивідуальну дію відповідно до заданого дорослим зразка, інакше вона не зможе досягти правильного результату. Тому провідною для неї стає предметна діяльність, а ситуативно-ділове спілкування — засобом її здійснення. Предметна діяльність спрямована на оволодіння дитиною призначенням предметів, уміння діяти з ними відповідно до закладених у них функцій.

На думку Д. Ельконіна, основними напрямами розвитку предметної дії дитини є:

— перехід від спільного з дорослим до самостійного її виконання. Наслідком цього є виокремлення дорослого як зразка дії, з яким малюк починає себе порівнювати;

— розвиток засобів і способів орієнтації дитини під час виконання предметної дії. Це сприяє оволодінню специфічними способами використання предмета, перенесенню дії з одного предмета на інший, з однієї ситуації на іншу, а загалом — до узагальнення дії і виникнення ігрової дії. Унаслідок цього соціальна ситуація розвитку розпадається, виникає предметне ставлення до дійсності, за якої дитина не лише дізнається про призначення, а й про функцію предметів, а також виникає особиста дія, усвідомлене «Я сам».

Отже, у процесі предметної діяльності, послуговуючись ситуативно-діловим спілкуванням, дитина під керівництвом дорослого оволодіває умінням діяти з предметами відповідно до їх функціонального призначення.


Група  "Казка"



 


 

Наші випускники! Група "Казка"

            Коли  батьки вперше ведуть свого малюка до садочка, то вони мають справу з такою проблемою, як адаптація. Адаптація  - це важливий етап у житті дітей та їх батьків.

           1 вересня 2020 року в групу раннього віку «Казка» прийшли 17 розумних, допитливих малюків. З них 7 хлопчиків і 10 дівчаток. Майже всі діти успішно пройшли адаптацію до дитсадка та умов перебування в ньому. У малят склалися дружні, довірливі стосунки не лише з однолітками, а й з дорослими.

          22 вересня 2020 року відповідно до графіка проведення батьківських зборів ЗДО №4 в нашій групі відбулися збори батьків за темою: «Адаптація дітей раннього віку», які проводилися на свіжому повітрі, на території дошкільного закладу з дотриманням усіх карантинних вимог.

                                                 На порядку денному стояли такі питання:

1. Аналіз готовності дитячого садка до нового навчального року в осінньо-зимовий період. Заслухали директора ЗДО №4 Марущак С.М.

2. Індивідуальні особливості розвитку і поведінки дитини. Виступ психолога ЗДО №4 Сергеєвої О.П.

3. Адаптація дітей раннього віку до умов дошкільного навчального закладу. Підготувала вихователька Буравець Л.І.

4. Різне.

         На зборах було присутніх 17 батьків, які брали активну участь в обговоренні даних питань. За більшістю голосів був обраний батьківський комітет на чолі з головою Одріховською О.А. та його членами: Бакалець Т., Паньковою В., Панасюк А.,Палажчина І., Шваб Н. та Терлецьким С.

         Шановні батьки дякуємо вам за підтримку та активну позицію у житті садочка. Бажаємо вам та вашим дітям міцного здоров’я. Маємо надію на плідну співпрацю в подальшому усіх учасників освітнього процесу.

                                    Хай нам усім щастить!

 

Логін: *

Пароль: *