ЗДО №4, ”Дзвіночок”, Летичів
Летичівський район, Хмельницька область

Молодша група №2 "Зірочка" вітає вас!

З  ВАШИМИ  ДІТЬМИ  ПРАЦЮЮТЬ:

вихователь

СРЕБНЮК  ОЛЬГА  МИКОЛАЇВНА

                                  

вихователь

ВОРОНІШИНА  АЛЛА  ВОЛОДИМИРІВНА

       

помічник вихователя:

КУЧЕР  КАТЕРИНА  ДМИТРІВНА

Вік дітей - молодший вік ( 3 - 4 роки)

Наше кредо:

"Дитинство – це ранок життя людини,
А ранок повинен бути ЩАСЛИВИМ!"

Наш девіз:

Подивіться всі на нас:
Група «Зірочка» - це клас!
Діти разом тут малюють,
Конструюють і рахують,
Дружно, весело танцюють,
Всіх талантами дивують.


  Пріоритетні завдання:

1. Формування в дошкільників навичок безпечної поведінки та здорового способу життя в предметно – практичній діяльності.

2. Розвиток творчих та розумових здібностей дітей.

3. Виховання патріотичних почуттів і формування досвіду моральної поведінки засобами художньо – естетичної та мовленнєвої діяльності.

4. Взаємодія з сім`єю у вихованні дітей для забезпечення повноцінного розвитку дитини.


РЕЖИМ  ДНЯ

1.

Прийом дітей, огляд, спільні ігри

8.00 – 8.45

2.

Ранкова гімнастика

8.45 – 8.50

3.

Підготовка до сніданку, сніданок

8.50 – 9.20

4.

Підготовка до організованої діяльності

9.20 – 9.30

5.

Організована діяльність

9.30 – 10.20

6.

Підготовка до прогулянки, прогулянка

10.20 – 12.05

7.

Підготовка до обіду, гігієнічні водні процедури

12.05 – 12.15

8.

Обід, підготовка до денного сну

12.15 – 13.05

9.

Сон

13.05 – 15.00

10.

Поступовий підйом, гімнастика після сну, оздоровчі процедури

15.00 – 15.30

11.

Підвечірок

15.30 – 15.50

12.

Ігри, спілкування, індивідуальна діяльність, розваги,
прогулянка, повернення додому

15.50 – 17.00


Вікові особливості дітей 4 – го року життя

У дітей четвертого року життя порівняно з дітьми третього року життя темпи росту уповільнюються, вони не так швидко набирають масу. Їхня маса приблизно становить 16,5 кг, зріст – 102 см.

Діти 3 – 4 років стають більш рухливими і допитливими, збагачуються їх мовні можливості, розвивається уява, зростає почуття контролю і відповідальності. Діти залюбки вчаться, оволодівають світом навколо себе, їх допитливість проявляється у численних питаннях «Чому?». Діти на цій стадії починають ідентифікувати себе з людьми, чию роботу і характер вони здатні розуміти і високо цінувати. Бажання робити «як дорослі» задовольняється у грі, в якій малята за допомогою фантазії моделюють, відтворюють соціальну реальність, приміряють на себе дорослі ролі, беруть відповідальність за їх виконання. Діти вперше усвідомлюють те, що життя для них має ціль.

Молодший дошкільний вік – це період переходу від предметної діяльності до гри. Гра, малювання, конструювання, ліплення, аплікація починають формуватися як самостійні види діяльності.

У цьому віці малята вже знають про призначення різноманітних предметів побуту, однак способами їх використання володіють недостатньо. Увагу дитини починають привертати нові предмети і явища, складні дії з ними, вона намагається експериментувати: уважно розглядає конструкцію машинки, придивляється до слідів, які залишає пензлик. Так починає розвиватись допитливість та інтерес до навколишнього світу – важливі показники розвитку.

Вік 3 – 4 років – сприятливий період для розвитку наочно – дійового мислення; діти в цьому віці – діячі, а не спостерігачі! Тому слід забезпечувати умови для їхньої різноманітної діяльності – обстеження, складання, випробування, конструювання, сортування, імітація тощо. Дидактичні ігри, малювання, ліплення, аплікації, побутова праця, праця з елементами практичного експериментування в природі – важливі складові виховного процесу, що сприяють розвитку сприйняття, наочно – дійового та наочно – образного мислення.

Для трирічної дитини особистість дорослого ще доволі значна, тому на загальний психічний розвиток дитини краще впливають спільні дії батьків з дитиною. Необхідною умовою доброго самопочуття та розвитку маленької дитини в дитячому садку є довіра і приязнь до вихователя.

З розширенням досвіду, досягненням успіхів у різних видах діяльності, переживання позитивних та негативних оцінок з боку рідних та інших значимих дорослих у дитини формуються стійкі риси поведінки, почуття гордості (власної гідності) і сорому, особистісне ставлення до оточення – до дітей, дорослих, предметного світу, природи, до самого себе, певні потреби, мотиви діяльності. Це дає підстави називати дитину 4-го року життя особистістю, що росте, розвивається, ускладнюється, удосконалюється.

Новими утвореннями у психіці дітей є потяг до спілкування та сумісної діяльності з ровесниками, перехід від гри «поряд» до гри «разом». Виокремлення себе від оточуючих, порівняння себе з іншими людьми.


Група "Зірочка"

 

 


Група "Зірочка"

Наші випускники

Логін: *

Пароль: *