ЗДО №4, ”Дзвіночок”, Летичів
Хмельницька область, Хмельницький район

Ясельна група "Гномики" вітає вас!

З  ВАШИМИ  ДІТЬМИ  ПРАЦЮЮТЬ:

вихователь 

ФАСЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

 

вихователь 

ВОРОНІШИНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА

 

помічник вихователя:

ЛАГОЗІНСЬКА  ГАЛИНА  ВОЛОДИМИРІВНА

 

 

Вік дітей  ранній вік ( 2 рік життя)

Педагогічне кредо:

Кожна прожита секунда – це частинка життя, а кожну частинку життя треба гідно прожити.

Наш девіз:

Ми - маленькі гномики!
Любим гратись залюбки,
Весело зростаємо, бігаєм, стрибаємо,
І своє маленьке «Я» розвиваємо щодня!


Пріоритетні завдання:

  • Орієнтація на індивідуальні особливості кожної дитини;
  • Прагнення повноцінно задовольнити потреби дитячої особистості, оточити її любов’ю і теплом, створити тим самим позитивні рушійні сили розвитку;
  • Розуміння постійної динаміки в розвитку дітей, та створення для цього відповідних умов.

 

 

Особливості розвитку дітей старшого дошкільного віку

Старший дошкільний вік відіграє особливу роль у розвитку дитини: в цей період життя починають формуватися нові психологічні механізми діяльності та поведінки.

Відбуваються великі зміни вищої нервової діяльності. Вдосконалюються основні нервові процеси – збудження і особливо гальмування. Це сприятливо позначається на можливостях саморегуляції. Дитина не так швидко стомлюється, стає більш витривалою психічно(що пов’язано і зі зростаючою фізичною витривалістю).

Під впливом виховання поступово відбувається перехід від імпульсивної ситуативної поведінки, до поведінки, опосередкованої правилами і нормами. Діти активно звертаються до правил при врегулюванні своїх взаємовідносин з однолітками. Формуються соціальні уявлення морального плану, старші дошкільники вже відрізняють хороші і погані вчинки, мають уявлення про добро і зло.

У цьому віці розширюються інтелектуальні можливості дітей. Вона не тільки виділяє істотні ознаки в предметах і явищах, а й починає встановлювати причинно – наслідкові зв’язки між ними, просторові, часові та інші відносини.

Розширюється загальний кругозір дітей. Інтереси старших дошкільників поступово виходять за рамки найближчого оточення дитячого садка і сімї. Дітей приваблює широкий соціальний і природний світ, незвичайні події та факти. Старший дошкільник намагається самостійно осмислити і пояснити отриману інформацію. З п’яти років починається справжній розквіт ідей “маленьких філософів”.

У старшому дошкільному віці зростають можливості пам’яті, виникає навмисне запам’ятовування з метою наступного відтворення матеріалу, більш стійкою стає увага. Відбувається розвиток всіх пізнавальних психічних процесів. У дітей підвищується гострота зору і точність розрізнення кольору, розвивається фонематичний і звуковисотний слух, значно зростає точність, оцінок ваги і пропорції предметів, систематизується уявлення дітей.

Діти стають вибагливі у стосунках і спілкуванні. Вони самостійно створюють ігровий простір, вибудовують сюжет і хід гри, розподіляють ролі. У спільній грі з’являється потреба регулювати взаємини з однолітками, складаються норми моральної поведінки,проявляються почуття. В результаті взаємодії та порівняння своєї поведінки з поведінкою однолітка, у дитини з’являється можливість кращого усвідомлення самого себе, власного «Я».

Інтерес старших дошкільників до спілкування з дорослим не стає слабшим.  Діти активно прагнуть привернути до себе увагу дорослих, втягнути в розмову. Дітям хочеться поділитися своїми знаннями, враженнями, судженнями. Рівноправне спілкування з дорослим піднімає дитину в своїх очах, допомагає відчути своє дорослішання і компетентність. Змістовне, різноманітне спілкування дорослих з дітьми (пізнавальне, ділове, особистісне) є
найважливішою умовою їх повноцінного розвитку.

 


Група "Гномики"

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ми - маленькі дошкільнята,

Любимо творчо працювати,

Умілі руки маємо,

Все виготовляємо.

Ліпимо, аплікуємо,

І усіх дивуємо!

Весняна толока 2021в нашому садочку!

  До упорядкування квітників долучились батьки дітей молодшої групи «Гномики»: Врублевський О., Дубенюк Б., Петров С., Качан В.
 

 

Тиждень знань основ безпеки життєдіяльності дітей (19.04.21р.-23.04.21р.)

19.04.21р. в рамках проведення Тижня знань основ безпеки життєдіяльності дітей в молодшій групі «Гномики» проведено «День довкілля». Малята подорожували до весняного саду, вчились визначати напрям вітру, знайомились із правилами поведінки в природі.

 

       Добре знають всі малята, що з вогнем погані жарти, тому на занятті «Вогонь-друг, вогонь ворог» (21.04.21р.), діти інсценізували потішку «Кицин дім». Це допомогло їм запам’ятати правила поводження під час виникнення пожежі.

     

      

 

Великодні курчата

Що за дивнії яєчка наша курочка знесла,

Це не курочка знесла, а малята молодшої групи N1 "Гномики" виготовили до Великодня.

                                

Legoland та город на підвіконні.

Логін: *

Пароль: *