ЗДО №4, ”Дзвіночок”, Летичів
Летичівський район, Хмельницька область

Вас вітає старша група "Ромашка"!

З ВАШИМИ ДІТЬМИ ПРАЦЮЮТЬ:

вихователька

ЛИПКО  ЛЮДМИЛА  ВОЛОДИМИРІВНА

вихователь

ФАСЕНКО  ТЕТЯНА  ВОЛОДИМИРІВНА

помічник вихователя

ПОПЛІНСЬКА  АНЕЛІЯ  МАРТИНІВНА

Вік дітей - старший вік (5-6 років)

Наше кредо:

До кожної дитини ключ знайти,
У праці результат хороший мати.
Упевнено і творчо до мети іти,
З любов’ю серце дітям віддавати.

Наш девіз:

Ромашкою групу свою ми назвали,
Малята в ній ніби пелюстками стали,
І дружно, і весело в нас малюки
Навчаються й граються тут залюбки.


Пріоритетні завдання:

  • збереження здоров’я дітей, забезпечення їх особистісного, морального, соціального розвитку;
  • використання сучасних технологій в освітній діяльності;
  • створення умов для здобуття дітьми якісної дошкільної освіти.

РЕЖИМ  ДНЯ

1.

Прийом дітей, огляд, спільні ігри

8.00 – 8.35

2.

Ранкова гімнастика

8.35 – 8.40

3.

Підготовка до сніданку, сніданок

8.40 – 9.05

4.

Підготовка до організованої діяльності

9.05 – 9.15

5.

Організована діяльність

9.15 – 10.25

6.

Підготовка до прогулянки, прогулянка

10.25 – 12.15

7.

Підготовка до обіду, гігієнічні водні процедури

12.15 – 12.25

8.

Обід, підготовка до денного сну

12.25 – 13.05

9.

Сон

13.05 – 15.00

10.

Поступовий підйом, гімнастика після сну, оздоровчі процедури

15.00 – 15.30

11.

Підвечірок

15.30 – 15.50

12.

Ігри, спілкування, індивідуальна діяльність, розваги,
прогулянка, повернення додому

15.50 – 17.00

Особливості розвитку дітей старшого дошкільного віку

Старший дошкільний вік відіграє особливу роль у розвитку дитини: в цей період життя починають формуватися нові психологічні механізми діяльності та поведінки.

Відбуваються великі зміни вищої нервової діяльності. Вдосконалюються основні нервові процеси – збудження і особливо гальмування. Це сприятливо позначається на можливостях саморегуляції. Дитина не так швидко стомлюється, стає більш витривалою психічно(що пов’язано і зі зростаючою фізичною витривалістю).

Під впливом виховання поступово відбувається перехід від імпульсивної ситуативної поведінки, до поведінки, опосередкованої правилами і нормами. Діти активно звертаються до правил при врегулюванні своїх взаємовідносин з однолітками. Формуються соціальні уявлення морального плану, старші дошкільники вже відрізняють хороші і погані вчинки, мають уявлення про добро і зло.

У цьому віці розширюються інтелектуальні можливості дітей. Вона не тільки виділяє істотні ознаки в предметах і явищах, а й починає встановлювати причинно – наслідкові зв’язки між ними, просторові, часові та інші відносини.

Розширюється загальний кругозір дітей. Інтереси старших дошкільників поступово виходять за рамки найближчого оточення дитячого садка і сімї. Дітей приваблює широкий соціальний і природний світ, незвичайні події та факти. Старший дошкільник намагається самостійно осмислити і пояснити отриману інформацію. З п’яти років починається справжній розквіт ідей “маленьких філософів”.

У старшому дошкільному віці зростають можливості пам’яті, виникає навмисне запам’ятовування з метою наступного відтворення матеріалу, більш стійкою стає увага. Відбувається розвиток всіх пізнавальних психічних процесів. У дітей підвищується гострота зору і точність розрізнення кольору, розвивається фонематичний і звуковисотний слух, значно зростає точність, оцінок ваги і пропорції предметів, систематизується уявлення дітей.

Діти стають вибагливі у стосунках і спілкуванні. Вони самостійно створюють ігровий простір, вибудовують сюжет і хід гри, розподіляють ролі. У спільній грі з’являється потреба регулювати взаємини з однолітками, складаються норми моральної поведінки,проявляються почуття. В результаті взаємодії та порівняння своєї поведінки з поведінкою однолітка, у дитини з’являється можливість кращого усвідомлення самого себе, власного «Я».

Інтерес старших дошкільників до спілкування з дорослим не стає слабшим.  Діти активно прагнуть привернути до себе увагу дорослих, втягнути в розмову. Дітям хочеться поділитися своїми знаннями, враженнями, судженнями. Рівноправне спілкування з дорослим піднімає дитину в своїх очах, допомагає відчути своє дорослішання і компетентність. Змістовне, різноманітне спілкування дорослих з дітьми (пізнавальне, ділове, особистісне) є
найважливішою умовою їх повноцінного розвитку.

Група "Ромашка"


 

Логін: *

Пароль: *