ЗДО №4, Летичівський ясла-садок №4 ”Дзвіночок”, Летичів
Хмельницька область, Хмельницький район

І молодша група "Гномики" вітає вас!

З  ВАШИМИ  ДІТЬМИ  ПРАЦЮЮТЬ:

вихователь 

ФАСЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

Фото без опису

 

вихователь 

ВОРОНІШИНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА

Фото без опису

 

помічник вихователя:

ЛАГОЗІНСЬКА  ГАЛИНА  ВОЛОДИМИРІВНА

Фото без опису

 

 

Вік дітей  ранній вік ( 3 рік життя)

Педагогічне кредо:

Кожна прожита секунда – це частинка життя, а кожну частинку життя треба гідно прожити.

Наш девіз:Фото без опису

Ми - маленькі гномики!
Любим гратись залюбки,
Весело зростаємо, бігаєм, стрибаємо,
І своє маленьке «Я» розвиваємо щодня!


Пріоритетні завдання:

  • Орієнтація на індивідуальні особливості кожної дитини;
  • Прагнення повноцінно задовольнити потреби дитячої особистості, оточити її любов’ю і теплом, створити тим самим позитивні рушійні сили розвитку;
  • Розуміння постійної динаміки в розвитку дітей, та створення для цього відповідних умов.

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

Вікові особливості дітей третього року життя

Досягнутий до кінця немовлячого віку рівень фізичного і психічного розвитку уможливлює перехід дитини на новий віковий етап — раннє дитинство. У подальшому їй не вдасться вже стільки досягнути та набути у своєму психічному розвитку, як за ці роки. Дитина не лише оволодіває прямим ходінням, а і впевнено, спритно рухається. Вона не тільки засвоїла мовлення, але і застосовує складну гру особових займенників. Вона вже вміє любити і боятися, виявляти свою особистість, демонструвати, на що здатна.

Соціальна ситуація розвитку у ранньому дитинстві

Особливістю соціальної ситуації розвитку в ранньому дитинстві є спільна діяльність дитини з дорослим на правах співпраці. Розкривається вона у стосунках «дитина — предмет — дорослий». Зміст спільної діяльності полягає у засвоєнні малюком спеціально вироблених способів використання предметів. Наприкінці немовлячого віку він виокремив предмети як щось постійне, наділене стійкими властивостями. Тепер він прагне навчитися діяти з ними.

Дитина в цьому віці, за словами Л. Виготського, перебуває у світі речей і предметів, у своєрідному їх «силовому полі». Кожен предмет спонукає дитину доторкнутися до нього, взяти в руки або, навпаки, не торкатися його. Сходи ваблять дитину, щоб ходити по них; двері — щоб їх зачиняти і відчиняти; дзвіночок — щоб дзвонити; коробочка — щоб закрити і відкрити; кругла кулька — щоб котити. Кожна річ заряджена для дитини в цій ситуації афективною силою, яка притягує або відштовхує, і, відповідно, спонукає (спрямовує) її до діяльності.

1-3-річний малюк, захоплений предметом, не може від нього відволіктися. Заглиблений у предметну дію, вів не бачить, що за предметом завжди фігурує дорослий, який створює предмети певного призначення, володіє способами їх використання. Малюк не може самостійно пізнати функції предметів, оскільки їхні фізичні властивості прямо не вказують, як їх потрібно використовувати. Тільки дорослий може підказати способи використання предметів. У цьому полягають суперечності соціальної ситуації розвитку в ранньому дитинстві.

Дитина виконує індивідуальну дію відповідно до заданого дорослим зразка, інакше вона не зможе досягти правильного результату. Тому провідною для неї стає предметна діяльність, а ситуативно-ділове спілкування — засобом її здійснення. Предметна діяльність спрямована на оволодіння дитиною призначенням предметів, уміння діяти з ними відповідно до закладених у них функцій.

На думку Д. Ельконіна, основними напрямами розвитку предметної дії дитини є:

— перехід від спільного з дорослим до самостійного її виконання. Наслідком цього є виокремлення дорослого як зразка дії, з яким малюк починає себе порівнювати;

— розвиток засобів і способів орієнтації дитини під час виконання предметної дії. Це сприяє оволодінню специфічними способами використання предмета, перенесенню дії з одного предмета на інший, з однієї ситуації на іншу, а загалом — до узагальнення дії і виникнення ігрової дії. Унаслідок цього соціальна ситуація розвитку розпадається, виникає предметне ставлення до дійсності, за якої дитина не лише дізнається про призначення, а й про функцію предметів, а також виникає особиста дія, усвідомлене «Я сам».

Отже, у процесі предметної діяльності, послуговуючись ситуативно-діловим спілкуванням, дитина під керівництвом дорослого оволодіває умінням діяти з предметами відповідно до їх функціонального призначення.

намагається самостійно осмислити і пояснити отриману інформацію. З п’яти років починається справжній розквіт ідей “маленьких філософів”.

 

 


Група "Гномики"

 

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

 

 

 

Фото без опису

 

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

 

 

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без описуФото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

 

Фото без опису

 


Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Ми - маленькі дошкільнята,

Любимо творчо працювати,

Умілі руки маємо,

Все виготовляємо.

Ліпимо, аплікуємо,

І усіх дивуємо!

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Весняна толока 2021в нашому садочку!

  До упорядкування квітників долучились батьки дітей молодшої групи «Гномики»: Врублевський О., Дубенюк Б., Петров С., Качан В.
 

Фото без опису

Фото без опису

 

Тиждень знань основ безпеки життєдіяльності дітей (19.04.21р.-23.04.21р.)

19.04.21р. в рамках проведення Тижня знань основ безпеки життєдіяльності дітей в молодшій групі «Гномики» проведено «День довкілля». Малята подорожували до весняного саду, вчились визначати напрям вітру, знайомились із правилами поведінки в природі.

Фото без опису

Фото без опису

 

       Добре знають всі малята, що з вогнем погані жарти, тому на занятті «Вогонь-друг, вогонь ворог» (21.04.21р.), діти інсценізували потішку «Кицин дім». Це допомогло їм запам’ятати правила поводження під час виникнення пожежі.

Фото без опису  Фото без опису   Фото без опису

   Фото без опису   Фото без опису

Фото без опису

 

Великодні курчата

Що за дивнії яєчка наша курочка знесла,

Це не курочка знесла, а малята молодшої групи N1 "Гномики" виготовили до Великодня.

    Фото без опису       Фото без опису        Фото без опису  Фото без опису      Фото без опису     Фото без описуФото без опису

Фото без описуФото без опису

Legoland та город на підвіконні.

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Логін: *

Пароль: *