Пріоритетні напрямки роботи на 2022/2023 навчальний рік
В 2022/2023 н.р. зусилля педагогічного колективу закладу буде спрямовано на продовження розв’язання науково - методичної проблеми:
Забезпечення якісної освіти дошкільників шляхом формування інноваційної культури педагога як важливого чинника в реалізації Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) та державних вимог до рівня сформованості життєвої компетентності особистості дитини.
Основні завдання на 2022/2023 н.р.:
1. Продовжувати створення безпечних умов організації освітнього процесу; формувати в дошкільників свідоме ставлення до власної безпеки та елементарні навички безпечної поведінки і стресостійкості, збереження життя та здоров’я (фізичного, психологічного, емоційного).
2. Вдосконалювати роботу щодо формування соціально – громадянської компетентності дошкільників шляхом консолідації зусиль педагогів і батьків для ефективної реалізації завдань з національно-патріотичного виховання.
3. Підвищувати якість освіти шляхом опанування педагогами інноваційних технологій для формування художньо-мовленнєвої компетенції дошкільників.
4. Використовувати різні види ігор, як природного ресурсу дитини, для подолання кризових ситуацій.
В 2020 / 2021 н.р. зусилля педагогічного колективу закладу буде спрямовано на продовження розв’язання науково - методичної проблеми:
«Забезпечення якісної освіти дошкільників шляхом формування інноваційної культури педагога як важливого чинника в реалізації Базового компонента дошкільної освіти та Концепції Нової української школи, державних вимог до рівня сформованості життєвої компетентності особистості дитини»
Основні завдання на 2020 – 2021 н.р.:
1. Поглибити роботу щодо впровадження в освітній процес ідей сталого розвитку. Сприяти формуванню у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя: ресурсозбереження, ефективне спілкування та побудову гармонійних стосунків з оточенням.
2. Спрямувати роботу педагогічного колективу на розвиток творчої особистості дошкільника шляхом створення умов для своєчасного виявлення природних задатків і здібностей дитини.
3. Забезпечити ефективність освітнього процесу шляхом підвищення інформаційної компетентності та медіаграмотності педагогів та створення єдиного інформаційного простору засобами ІКТ та технічних засобів навчання.
4. Продовжувати втілювати педагогіку партнерства з родинами та громадкістю щодо надання якісної дошкільної освіти завдяки розширенню форм та видів співпраці з ними, прозорості та відкритості роботи закладу через роботу веб-сайту, створення відкритих груп в соціальних мережах.